top of page

Det blåser friskt om Remas strategi

  • Geir Myklebust
  • 10. jan. 2017
  • 1 min lesing

Bestevennstrategien til Rema betyr at innkjøpene til kjeden vil bli konsentrert om færre leverandører. Det er denne strategien Rema er tuftet på fra starten av - ikke så overaskende at de viderefører den - egentlig er bare språkdrakten ny. Se for øvrig mine kommentarer i nettavisen E24: http://e24.no/naeringsliv/rema-1000/dagligvare-ekspert-om-rema-1000s-bestevenn-prinsipp-det-er-en-dristig-strategi/23893119


 
 
 

Siste innlegg

Se alle
Tenerife - et ukjent vinland

At Tenerife er en ferieøy med sommer hele året er velkjent. Vi er mange som nettopp på denne øya har fått sol og saltvann på kroppen i...

 
 
 
Vi har startet vinimport

Balanza Gruppen AS har i år startet med import av vin fra Portugal. I øyeblikket har vi fokus på vin fra Alentejo som ligger øst for...

 
 
 

Comments


Balanza Gruppen AS

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black LinkedIn Icon

Proudly created with wix.com

bottom of page