top of page
Søk
  • Geir Myklebust

På tide å tenke posisjonering


Alt er i endring. Hele tiden. Er dine kunder i dag de samme som i går? Er dine konkurrenter i dag de samme som i går. Hvor godt er dere posisjonert? Hvor lett er det for kundene å se hvordan dere skiller dere ut fra konkurrentene. Dere kommuniserer fra mange nivåer og via mange kanaler. Hva som sies er viktig. Hvordan det sies er like viktig. Å treffe kundene på sin hjemmebane kan både være krevende og lett.

Balanza Gruppen kan bidra med å analysere verdikjeden slik at det blir tydelig i hvilke forbindelser posisjoneringen må styrkes eller klargjøres. Posisjoneringen danner basis for å briefe så vel dine medarbeidere og samarbeidspartnere som ditt mediebyrå, reklamebyrå eller kommunikasjonsbyrå.

I forbindelse med sosiale medier er mange selskaper i dag opptatt av å fremstille seg som en "hjelper" eller en som er "nyttig" for de individer eller de grupper det kommuniseres med. De kreative som utformer kommunikasjonen, kan av og til oppleves som vel kreative. Det oppstår usikkerhet om hva det egentlig kommuniseres for. Med en klar posisjonering som grunnlag - blir det lettere for de kreative i båråene å velge det beste budskap, og form for kommunikasjon.

For mer informasjon ta kontakt med Geir Myklebust på tel: 95 111 746 eller geir@balanza.no.

17 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle

Tenerife - et ukjent vinland

At Tenerife er en ferieøy med sommer hele året er velkjent. Vi er mange som nettopp på denne øya har fått sol og saltvann på kroppen i det som ellers er kalde tider her hjemme. Mindre kjent er det at

Vi har startet vinimport

Balanza Gruppen AS har i år startet med import av vin fra Portugal. I øyeblikket har vi fokus på vin fra Alentejo som ligger øst for Lisboa. Denne regionen er mest kjent for sine rødviner, men vinskri

Skal staten kontrollere innkjøpsprisene?

Høyre utreder forbud mot at leverandører kan selge samme vare til ulike priser til dagligvarekjedene. Følg denne linken og les mine kommentarer: https://e24.no/makro-og-politikk/dagligvarebransjen/eks

bottom of page